गणित

गणित (Math) वस्तुले जाभास्क्रिप्टमा गणितीय सञ्चालनहरू प्रदर्शन गर्न अनुमति दिन्छ। गणित वस्तु स्थिर छ र कन्स्ट्रक्टर छैन। पहिले गणित वस्तु सिर्जना नगरी गणित वस्तुको विधि र गुणहरू प्रयोग गर्न सकिन्छ। यसको सम्पत्ति पहुँचका लागि Math.property प्रयोग गर्न सकिन्छ। गणितका केही गुणहरू तल वर्णन गरिएका छन्:

Math.E        // returns Euler's number
Math.PI       // returns PI
Math.SQRT2    // returns the square root of 2
Math.SQRT1_2  // returns the square root of 1/2
Math.LN2      // returns the natural logarithm of 2
Math.LN10     // returns the natural logarithm of 10
Math.LOG2E    // returns base 2 logarithm of E
Math.LOG10E   // returns base 10 logarithm of E

केही गणित विधिहरू

Math.pow(8, 2); // 64
Math.round(4.6); // 5
Math.ceil(4.9); // 5
Math.floor(4.9); // 4
Math.trunc(4.9); // 4
Math.sign(-4); // -1
Math.sqrt(64); // 8
Math.abs(-4.7); // 4.7
Math.sin(90 * Math.PI / 180);  // 1 (the sine of 90 degrees)
Math.cos(0 * Math.PI / 180); // 1 (the cos of 0 degrees)
Math.min(0, 150, 30, 20, -8, -200); // -200
Math.max(0, 150, 30, 20, -8, -200); // 150
Math.random(); // 0.44763808380924375
Math.log(2); // 0.6931471805599453
Math.log2(8); // 3
Math.log10(1000); // 3

यसको विधि पहुँच गर्न, एक आवश्यक तर्कको साथ यसको विधिहरू कल गर्न सक्दछ।

विद्युतन वर्णन
abs(x) x को निरपेक्ष मान फर्काउँछ
acos(x) रेडियनमा x को आर्ककोसाइन फर्काउँछ
acosh(x) x को हाइपरबोलिक आर्ककोसाइन फर्काउँछ
asin(x) रेडियनमा x को आर्कसिन फर्काउँछ
asinh(x) x को हाइपरबोलिक आर्कसिन फर्काउँछ
atan(x) -PI/२-PI/२ रेडियनबीच सङ्ख्यात्मक मानको रूपमा x को आर्कट्यान्जेन्ट फर्काउँछ
atan2(y,x) यसको तर्कको भागफलको आर्कट्यान्जेन्ट फर्काउँछ
atanh(x) x को हाइपरबोलिक आर्कट्यान्जेन्ट फर्काउँछ
crbt(x) x को घन मूल फर्काउँछ
ceil(x) x को निकटतम पूर्णांकमा माथितिर गोलाकार फर्काउँछ
cos(x) रेडियनमा x को कन्साइन फर्काउँछ
cosh(x) x को हाइपरबोलिक कोसाइन फर्काउँछ
exp(x) x को घातीय मान फर्काउँछ
floor(x) x को नजिकको पूर्व पूर्णांकमा राउन्ड तल फर्काउँछ
log(x) x को प्राकृतिक लघुगणक फर्काउँछ
max(x,y,z,... n) उच्चतम मानसँग नम्बर फर्काउँछ
min(x,y,z,... n) सबैभन्दा कम मान भएको सङ्ख्या फर्काउँछ
pow(x,y) y को शक्तिमा x को मान फर्काउँछ
random() ० र १ बीचको सङ्ख्या फर्काउँछ
round(x) नजिकको पूर्व एक्समा राउन्ड नम्बर
sign(x) यदि x ऋणात्मक, 'शून्य' वा धनात्मक छ भने फर्काउँछ (-१,०,१) फर्काउँछ
sin(x) रेडियनमा, x को साइन फर्काउँछ
sinh(x) x को हाइपरबोलिक साइन फर्काउँछ
sqrt(x) x को वर्गमूल फर्काउँछ
tan(x) कोणको स्पर्शरेखा फर्काउँछ
tanh(x) x को हाइपरबोलिक स्पर्शरेखा फर्काउँछ
trunc(x) सङ्ख्याको पूर्णांक भाग फर्काउँछ (x)

परिणाम मिल्दो जुल्दो ""

    कुनै परिणाम मिल्दो जुल्दो छैन ""